Felicia&Tilda

Direktlänk till inlägg 9 november 2014

Världens mysigaste film!

Av Feliciatilda Blogg - 9 november 2014 09:45

Hejhej allihopa :) Felicia här :)


Det finns en film som jag har sett om och om igen nu, och ni känner säkert igen den :)

Det är frost! 


Jag tycker att den är så mysig och lilla Olof är så söt ;)

Jag vet att Tilda också gillar den här, vi tittade på den för nån vecka sen ( och det blir nog inte sista gången )


Så om ni inte sett den, så MÅSTE ni göra det! älskar den!   


 



 
 
Hanna

Hanna

9 november 2014 10:52

Hej, super fin blogg! :)
Rolig att läsa faktiskt. Hoppas det går bra med en, lycka till!
Kolla gärna in min blogg skulle blivit super glad.
http://www.nattstad.se/Hannaolssons

http://www.nattstad.se/Hannaolssons

Feliciatilda Blogg

9 november 2014 16:08

Hej! Åh tack, vi blir jätte glada! :D Vi kollar gärna in din blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Feliciatilda Blogg - 13 januari 2015 17:03


så här ser våran vfm ut ( vi ska fixa profilbilder o de bättre sen ) så in o följ följ följ! ;D Vi ska försöka lägga ut minst 3 ggr i veckan :) så gå in o följ o ha de bra! ...

Av Feliciatilda Blogg - 7 januari 2015 16:32

hej hej vi tänkte skapa videofyme vi heter feliciatilda     så kolla gärna in det   ha en fortsatt bra dag   ...

Av Feliciatilda Blogg - 1 december 2014 18:23


hej! Nu har vi skaffat en snapchat , & vi heter Feliciatilda , så adda oss och bomba oss med snaps! :D ha en bra första december! // Felicia o Tilda :) ...

Av Feliciatilda Blogg - 13 november 2014 13:00

Hej, det är Felicia här :) Jag visste inte riktigt vad jag skulle lägga upp, men då tänkte jag att jag kunde tipsa er om lite hårptodukter som jag älskar, så här kommer dom! :)       Först är det ett balsamspray som är från schwarzkopf , och...

Presentation


Välkommna till våran blogg!
Vi är 2 tjejer på 13 år som kommer skriva om lite olika saker :)
Ni kan kika oss om ni skulle ha några frågor - feliciatilda

Hoppas ni kommer kika förbi då o då! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om denna bloggen? :)
 Bra
 Jättebra!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pil

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards