Felicia&Tilda

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Feliciatilda Blogg - 13 november 2014 13:00

Hej, det är Felicia här :) Jag visste inte riktigt vad jag skulle lägga upp, men då tänkte jag att jag kunde tipsa er om lite hårptodukter som jag älskar, så här kommer dom! :)


 


Först är det ett balsamspray som är från schwarzkopf , och det är ett jätte bra balsamspray som hjälper mig jätte mycket när mitt hår inte går att borsta ut ;) 


 

Sen är det mitt batiste torrschampoo som ni kanske såg i ett inlägg som jag o Tilda gjorde för inte så längesen, och det är ett jätte bra torrschampoo som luktar väldigt gott :)


 


Och den sista grejen är ett värmeskydd för håret som man har när man ska platta det , locka det eller vad man nu vill göra ;)

Och det är verkligen jätte bra + att det luktar såå gott!    



Det var allt jag tänkte tipsa om, okej de var bara 3 grejer men aja :)

Ha en bra dag så ses vi snart i nästa inlägg! :) //Felicia

Presentation


Välkommna till våran blogg!
Vi är 2 tjejer på 13 år som kommer skriva om lite olika saker :)
Ni kan kika oss om ni skulle ha några frågor - feliciatilda

Hoppas ni kommer kika förbi då o då! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om denna bloggen? :)
 Bra
 Jättebra!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pil

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards