Felicia&Tilda

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Feliciatilda Blogg - 7 juli 2014 14:59

Hejhej! :)

I fredags var jag och min bror, och min kusin Alina och bowlade! ( jag skriver Alinas bloggar i slutet på inlägget) 

Det var jätte roligt! (Jag satte en strike iallafall    )

Vanligtvis brukar jag vara jätte dålig på bowling, så jag var glad att jag satte en strike :)

 

Här är en bild på min bror när han kör :)

   

 

Men efter att vi hade bowlat, så gick vi lite på stan, för det var en matmarknad där , men jag köpte ingenting där, utan vi gick och kollade lite i affärer istället :)

Jag köpte lite kläder, och så köpte jag en chokladask o lite sånt till min pappa, för han fyllde år!

Sen kl halv 6 så åt vi på burger king :)

 

Efter det så kom pappa och hämtade oss (han skulle skjutsa hem mamma från jobbet också) och 

mamma hade köpt en ''soda stream'' till pappa, och det är som en maskin som gör kolsyrat vatten, och så kan man ju lägga i vilka smaker man vill o så , och det är jätte gott! 

 

Såhär ser den ut : (lite suddig bild men)

 

 

Jag testade att blanda i lite päronsaft, jätte gott!

 

Men nu för tillfället så finns det inget att göra... vi åker på semester på lördag och jag längtar så! orkar inte vänta mer :/

 

Men hoppas att ni har ett bra och ett varmt sommarlov! :) //Felicia

 

alinamellin.weebly.com

livetsomalina.weebly.com


Presentation


Välkommna till våran blogg!
Vi är 2 tjejer på 13 år som kommer skriva om lite olika saker :)
Ni kan kika oss om ni skulle ha några frågor - feliciatilda

Hoppas ni kommer kika förbi då o då! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om denna bloggen? :)
 Bra
 Jättebra!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

pil

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards